Sunday, August 10, 2008

a scroll that brings smiles.

m

salam.


waduh,lama gila tak update.soweeee sgt.dial-up tmnet sudah tidak reliable lagi.bukar sekadar lembab,malah tak boleh connect terus.


"mak tolonglah faham.kita ambil streamyx ye mak.nti boleh skype guna pc je.boleh kan mak?jimat duit ank mak.boleh sponsor mak datang ireland"(ini adalah cakap hati)


okay,kali ini cerita tentang kawan saya.my bestfriend from standard 3.lama bukan?kami mcm adik beradik.rumah saya,rumahnya jua.rumah dia?tempat persinggahan saya terutamanya utk mkn2.hehe.she just graduated.apalagi,lepas nie bleh la belanja kan liana.she will be my drugs directory.

tahniah dear.i'm proud of u!

3 comments:

DAISY said...

jim... i think streamyx ada offer. if not pun kan. try celcom broadband. i dgr cun gak! hihi.
p/s: blh la mak u jumpa i gak bila grad! hehe.

Anonymous said...

no hal la beb...nk blanja coki-coki bukan ssh sgt..hahahaha...tengkiu 4 being there...really appreciate that moment,together-gether wif u..hahahaha....

jeem said...

aiza,
eh ada maxis jugak kan.mcm mouse gitu.u can carry it around.rm58 i dengaq.but not sure good or not.mum still against the idea.what to do.panjang umuq murah rezeki we celebrate our grad together2 ngan our fam ye.aiza,nak a BIG bounquet of flowers buley?heee...

babe,
u found me here!!!!noooooo,malu gue!neway,cokelat cake aku mana?lapaq nie.ahaks!