Tuesday, February 19, 2008

aku rasa sedikit manis setelah pahit.apa kamu rasa?

salam.

i feel good.happy.it's been a long time since the last time i felt happy.baru sedar,dah lama perkataan 'gembira' nie hilang.tadi kumpul ramai-ramai,doing what i love makes me truly happy.some people trying very hard to feel happy.they came up with so many things to make themselves happy.tapi kekadang expectation itu tak kesampaian dan gedebuk...hati rasa bergolek-golek.sangat sakit.mungkin itulah punca ramai yang berhenti mencari kegembiraan.sakit itu membuatkan ramai manusia lebih berhati-hati berkongsi kegembiraan.sebab itulah semua yang gembira tidak perlu dikongsi.mungkin ada yang akan gembira bersama-sama,tidak kurang juga menutup telinga memejamkan mata dan membiarkan kegembiraan yang ingin dikongsi itu berlalu sahaja.bak kata org putih"just gone with the wind"....cheewahhh....kadang-kadang saya rasa ada org yang sangat memahami.ada org yang akan bergembira bersama bila mendengar rasa gembira yang saya sampaikan.tapikan....it's worthless!what i felt is worthless...saya hanya mengharapkan seseorngan untuk berkongsi apa yang saya suka,apa yang saya rasa bersama-sama.tapi saya kecewa.hurm.......

saya rasa awak akan faham,
tapi rupanya awak tidak faham,
atau mungkin awak tidak cuba faham,
kerana memahami sesuatu yang penting untuk saya,
tidak mendatangkan apa-apa untuk awak,
atau sekadar membuang masa awak,
ataupun tak cukup penting untuk difahami,
tidakkah awak sedar,
the smallest thing for you could be the most important thing for me,
perkara kecik itulah yang memberi senyuman kepada saya,
memberi saya nafas dalam kehidupan,
tak mengapa,mungkin itu semua tak perlu dicerita,
simpan sahaja di dalam dada.
senang cerita.

itu sahaja.selamat malam.

No comments: