Thursday, September 25, 2008

lovesick!


salam.

today has been weird.besides school and hospital stuffs that drive me crazy,i miss my family d*mn much.i miss my seaman mcm g*la.kenapa weird?normally i could successfully surpress the emotional part of my life seperti merindu keluarga dan org mcm nk g*la itu.

tetapi hari ini simply t.a.k b.o.l.e.h!

maybe raya is just around the corner and thinking that this year will be just my mum n my sister beraya berdua back at home is really heartbreaking.my two other siblings going to be with their in-laws this year.i wished i could be there making things better w'pun tak sempurna.

and i wished he could call me up and say"it's ok.semua akn baik nanti....".

i feel like my hopes are slowly dying.tiada lagi warna-warni.hanya ada kelabu dan cuaca yang mendung tak bermatahari.

hurm...mata dh kelabu berair.

jumpa di lain masa.

4 comments:

Mama Izz~ said...

dear..

be strong erk...just pray and everything will be fine..

sidia juga mesti tgh rindu awak sgt2..

be strong gurl...for them and for yourself

hugs dr jauh

Nurulhuda said...

hati simpati..hati juga tersentuh..
but believe in Allah.. pilu yang dirase membuatkan awak lebih bersemangat untuk mencapai cita-cita..

yeah..
mereka semua sedang menanti awak..

be strong!!

jeem said...

thanx kamu-kamu.
the words soothe my heart.may Allah bless you both=)

cik azie,
nk ketupat dan rendang malaysia boley?

cik nurulhuda,
nice meeting u here!

Khairiyah aka Kerry said...

jemahh..
sabar yea..be strong..Allah always bersame dgn orang2 yg bersabar.. sabar itu pahet..tp hasilnya sgt2 manis :)