Saturday, January 17, 2009

.buffday bash.

salam.

today we celebrated 2 buffdays.up till this week,dah 3 celebrated.tu belom tambah yang tak dicelebrate.and more coming..it's fun.especially when i need something fun and enjoyable when i'm back in dublin after a hell of a week in Tullamore.saya rasa la kan.....mak-mak yang lahirkan babies in january 1985 dah pakat ramai-ramai dah antaq anak depa ke dublin buat medic kot.haha.mmg bulan nie meriah gila.kira asek makan besaq je la kitorang every wiken.camno nak kurus?haa...tu lae satu masalah.sejak balik dari turkey nie,muka dah bulat sket,pants semua dah erm..ketat.ngeri nk tengok muka sendri dlm gambaq.nak amek gambaq pun dah mula malas.boooOOOOO!perlukah dibuat sesuatu atau membuat sesuatu?hahah.tengoklah macam mana.dengan krisis kewangan yang meruncing,elok saja posa kot.jimat pun jimat....pahala dapat dan yang mana kena ganti pun langsai cepat.kan?

wahai lautan,
boleh tak pulangkan bulan saya,
supaya boleh saya katakan padanya,
bulan,tanpamu malam sedikit gelap dan bintang sunyi tak berteman,

bulan,tanpamu juga ym dan sms ku tiada berjawapan.kekekeke

haha..saya rasa nk rujuk balik cikgu sastera masa form 5 dulu kot.

dan seperti biasa,saya masih menunggu bulan jatuh ke riba.doakan ia menjadi kenyataan w'pun...erm,bulan?mana logik jatuh ke riba kan?ntah apa-apa...okey lah,sebelom saya menunggu matahari jatuh ke tapak tangan pulak,baik zzzzZZZZZ dulu.

selamat malam eh pagi..=)

No comments: