Saturday, December 1, 2007

.akuMAHUkamu.

salam.
hari ini entry akn dibuat dalam bahasa melayu.sila tahan mata dengan ayat-ayat skema tahap cipan ini.hehe.yerk,arini tetiba rasa nak merepek dalam bahasa melayu.bila tingat orang malaysia dan orang laut,automatik rasa nak tulis dalam bahasa melayu.

katanya mungkin minggu depan dia balik ke bintulu dan trus boleh balik rumah.sign off.baguslah kalu begitu kerana saya mahu kamu hari-hari.bukan seminggu sekali.bukan di tengah laut,di sempadan filipina,atau di perairan jepun.bukan.abaikan perenggan ini jika kamu loya atau nk muntah.harap-harap apa yang kamu kata itu akn menjadi kenyataan kerana pada minggu kamu balik saya akn mula peperiksaan musim sejuk.selepas tamat peperiksaan saya akn berangkat ke swiss untuk bercuti.bagus bukan perkiraan masa.awak balik saya mesti akn bercuti.tapi bagus juga,tinggal kan awak untuk seketika.baru adil.beri masa kepada awak pula untuk merindui saya(ayat ini umpama emetic agent untuk saya juga,tak tau maksudnya apa?sila google dlam kamus perubatan)hikhik.selepas itu kita ada lebih kurang 2 minggu sebelom saya ke spain pula untuk 10 hari.owh saya akn tinggalkan awak lagik?kesian....eh cuti awak kan 2 bulan.lama tu.apalah sgt sepuluh hari tu berbanding 4 bulan saya tunggu awak kan...heheh.lepas tu saya akn pulang semula ke dublin dan 2 hari selepas itu saya akn masuk ke fasa ulang-alik hospital.sekian sahaja luahan hati saya.

entah dapat entah tidak dia sign off(maaf, saya tidak berjaya tukar sign-off ke bahasa melayu) dah berjela luahan perasaan dari saya.apa boleh buat,inikan tujuan blog diwujudkan.hehe.baik,saya mahu bersiap untuk makan malam bersama kawan-kawan.alhamdulillah di kala awak tiada,mereka ada.kawan sampai ke syurga,maksud saya.insyaAllah.

No comments: